Wójt Gminy Wilga ogłasza pisemny przetarg nieograniczony ofertowy na sprzedaż pojazdu specjalnego ratownictwa pożarowego marki JELCZ model 325 15.4t
- Nazwa i siedziba sprzedającego: Gmina Wilga, ul. Warszawska 38, 08-470 Wilga, NIP: 8262134562
- Miejsce i termin przetargu:
Otwarcie ofert nastąpi bez obecności oferentów, w siedzibie Urzędu Gminy w Wildze, mała sala konferencyjna pokój nr 2, w dniu 27.03.2023 r. o godz. 10:15 przez komisję powołaną zarządzeniem Wójta Gminy Wilga.
- Miejsce i termin, w którym można oglądać sprzedawany pojazd:
Po uprzednim uzgodnieniu terminu i miejsca z Panem Wojciechem Parolem, pod nr tel. 25 629 93 40, w terminie do dnia 24.03.2023 r. do godz. 12:00.
- Dane dotyczące sprzedawanego pojazdu:
- Marka i model — JELCZ, MODEL: 325 15.4t, WERSJA: 325
- Nr rejestracyjny: WG 14556
- Rok produkcji: 1988
- Nr VIN: SUJP32DSJ0016718
- Data pierwszej rejestracji: 1988/06/03
- Data ważności badania technicznego: 2023/01/18
- Data oględzin: 2023/01/17
- Wskazanie drogomierza: 34415 km
- Okres eksploatacji pojazdu (88/06/03 – 23/01/19): 416 mies.
- Opis rodzaju pojazdu: pożarniczy
- Kolor powłoki lakierowej kabiny: czerwony
- Dopuszczalna masa całkowita: 15400 kg
- Rodzaj zabudowy: furgon kontenerowy
- Rodzaj kabiny: długa
- Liczba osi/rodzaj napędu/skrzynia biegów: 2 / 4×2 / manualna
- Zawieszenie przód / zawieszenie tył / rozstaw osi: resory / resory / 4100 mm
- Jednostka napędowa: z zapłonem samoczynnym
- Pojemność/moc silnika: 11100 ccm / 149 kW (203KM)
- Liczba cylindrów / układ cylindrów: 6 / rzędowy
- Data ważność ubezpieczenia OC — 31.05.2023 r.
- Pojazd w stanie technicznym dobrym, wymaga napraw nadkoli wewnętrznych – korozja perforacyjna.
- ZABUDOWA KONTENERA: półki, szafki regałów na sprzęt specjalistyczny – prawidłowa praca rolet zamykających poszycie zewnętrzne prawe – odkształcone
- NADWOZIE: stopień przedni prawy – oberwany, widoczne ślady doraźnych napraw, błotnik przedni lewy / prawy – ogniska korozyjne, kabina – liczne uszkodzenia, otarcia, ubytki powłoki lakierowej, drzwi przednie prawe – widoczne ślady doraźnych napraw powłoki lakierowej, ściana czołowa – uszkodzenia powłoki lakierowej, powłoka lakierowa nadwozia – posiada otarcia, drobne rysy – kwalifikuje się do renowacji
- UKŁAD ZAWIESZENIA/NAPĘDOWY: zawieszenie pojazdu – do weryfikacji połączenia przegubowe drążków kierowniczych, tulei metalowo-gumowych
- SILNIK: wyciek oleju silnikowego, widoczne zapocenie olejowe, równa praca
w pełnym zakresie obrotów silnika, układ wydechowy – skorodowany tłumik - OSPRZĘT SPECJALISTYCZNY: zbiornik na czynnik chłodzący o pojemności ok. 6000 litrów
- WNĘTRZE KABINY: fotele przednie – poprzecierane, rozdarte poszycia tapicerskie
- Cena wywoławcza wynosi 12 400 zł/brutto (słownie: dwanaście tysięcy czterysta zł)
- Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłata wadium w terminie do 24 marca 2023 r. (włącznie) w kwocie: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Garwolin O/Wilg Nr 90 9210 0008 0046 7021 2000 0050, z dopiskiem „Wadium na zakup pojazdu specjalnego ratownictwa pożarowego marki JELCZ”.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na zakup pojazdu specjalnego ratownictwa pożarowego marki JELCZ” w terminie do dnia 27.03.2023 r. do godz. 10:00.
Przesyłając ofertę za pomocą Poczty Polskiej na adres: Urząd Gminy w Wildze,
ul. Warszawska 38, 08-470 Wilga lub osobiście do sekretariatu Urzędu Gminy (liczy się data wpływu).
W kopercie powinno znajdować się:
- oferta (stanowiąca załącznik nr 3 do Zarządzenia Wójta),
- oświadczenie (stanowiące załącznik nr 5 do Zarządzenia Wójta),
- Oferta zostanie odrzucona jeżeli nie zawiera wymaganych danych i dokumentów lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
- Oferta złożona lub doręczona po terminie nie będzie rozpatrywana.
- Wybór najkorzystniejszej oferty, wyłoniony zostanie z pośród ofert nie podlegających odrzuceniu, która przedstawiać będzie najwyższą cenę brutto nabycia przedmiotu przetargu.
- Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do zapłacenia ceny nabycia w ciągu siedmiu dni od dnia pisemnego powiadomienia o wyborze jego oferty na rachunek sprzedającego Bank Spółdzielczy Garwolin O/Wilga nr 06 9210 0008 0046 7021 2000 0010.
- Wydanie przedmiotu przetargu nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.
- Organizatorprzetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyn.
- Wszystkie koszty związane z przeniesieniem prawa własności ponosi nabywca.
- Oferowana cena w złożonych ofertach nie może być niższa niż cena wywoławcza przedmiotu przetargu.